Instagram

Mein Licht

è il mio profilo personale su Instagram. E’ dove la mia vita, le mie foto e le cose che amo, i luoghi abbandonati e il terzo paesaggio, l’architettura brutalista, i cimiteri e il viaggio, la luce in perenne movimento, trovano una maniera diversa per esprimersi.
[link]

  is my personal Instagram profile. It is a place where my life, my pictures and the things I love, such as abandoned places and the third landscape, brutalism, cemeteries and travelling, moving light!, find a different way to dialogue.
[link]

Instagram

The Sleepers

è un progetto fotografico che documenta la presenza di coloro che riposano nei nostri cimiteri. Questa definizione nasce a partire dalle due importanti concezioni religiose e filosofiche ( Cattolicesimo e Buddhismo ). “The Sleepers” nasce su Instagram dall’urgenza di esprimere e di chiarire i messaggi che i silenti ci inviano attraverso la loro effige. Ogni giorno viene postato il ritratto di un Dormiente. E con esso più dettagli possibili. La pagina si è presto trasformata in una pressa rotativa che genera diversi racconti di vita.
[link]

  is a photographic project that documents the presence of those who rest in our cemeteries. Such a definition draws upon the most important religious and philosophic branches ( Catholicism and Buddhism ). “The Sleepers” lands on Instagram as an urge to express and clarify the messeges that silents send us through their image. A picture of a sleeper is posted every day. Along with it come as many details as possible. The account has soon turned into a spinning wheel that generates different life tales.
[link]